Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Kosár
Termék hozzáadva Termék frissítve Termék eltávolítva Nincs készleten You entered wrong value.

Nincsenek termékek a kosárban.

Elérhetőségünk:
+3620-372-3390
Leadott megrendelés végleges törlése – sztornózása
A megrendelésed addig tudjuk törölni, amíg a rendelésed állapota függőben van, az az még nem kaptál egy e-számlát és egy e-mailt arról, hogy átadtuk a futárnak a csomagod.

Ha törölni szeretnéd véglegesen a megrendelésed, e-mailben vagy telefonon tudod jelezni felénk.
Gyakran ismételt kérdések
Mi történik, ha a rendelésem már át lett adva a futárszolgálatnak, de nem tudom majd átvenni?
Ha már e-mailt kaptál arról, hogy a futárszolgálatnál van a csomagod és hamarosan kiszállításra kerül, de nem fogod tudni átvenni a napokban, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink egyikén, hogy értesítsük a futárszolgálatot a kiszállítási időpont módosításáról.
Meddig tudom átvenni a rendelésem?
A megrendelést egészen addig lehet törölni, amíg nem kerül feladásra a csomag. A csomag feladásáról e-mailben tájékoztatunk minden esetben, így könnyen követhető a csomag útja.
magnifiercrossmenuchevron-downchevron-right